czwartek, 29 sierpnia 2013

Pierwszy post

No to start. Zaczęłam.
Mam na imię Marta i mieszkam razem z moim P. w domu moich dziadków. Od grudnia zeszłego roku zajmujemy razem piętro. Remont naszego mieszkania zaczęliśmy ponad rok temu. Wszystko robimy sami, własnymi rękami. W tej chwili część mieszkania mamy wstępnie urządzoną, część jest w trakcie remontu, a reszta czeka na swoją kolej.
Do domu przynależy dosyć duży ogród, który zastaliśmy w bardzo kiepskim stanie. Moim planem jest jego przemiana w miejsce, w którym będzie można zrelaksować się i wypocząć.
Na tym blogu chcę podzielić się z Wami zmianami, które zachodzą i będą zachodzić w moim domu i ogrodzie. Urządzanie wnętrz i ogrodu jest moją dużą pasją, którą chciałabym się dzielić.

Pozdrawiam ciepło,
Marta

6 komentarzy:

  1. Tego typu blogi to ja lubię...i to bardzo ;) Jestem ciekawa jakie to zmiany zostały poczynione w Waszym domku. Chętnie będę to śledzić na bieżąco. Z racji tego, że to pierwszy post, życzę dużo cierpliwości, wielu pomysłów i niekończących się chęci na prowadzenie tego bloga. Na koniec jeszcze podziękuję za odwiedzinki u mnie oraz wzięcie udziału w blogowej rozdawajce. Życzę powodzenia! :)
    Pozdrawiam, Piwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe przywitanie! :) Do życzeń dopisałabym jeszcze czasu, bo jak wiadomo, jego ciągle zbyt mało. ;)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Witaj Martuś w blogowym świecie :) jestem bardzo ciekawa Waszych pomysłów i oczywiście postępów w pracach remontowych.
    Życzę powodzenia i czekam na Twoje kolejne posty :)
    Ściskam cieplutko Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe powitanie! :) Mam nadzieję, że zdołam ten nasz domek w ciekawy sposób Wam przedstawiać oraz, że nie zabraknie mi tematów na posty ;)

      Również Cię ściskam, moja imienniczko! :)

      Usuń
  3. Witamy nową koleżankę ;) Dziękuję za dołączenie do moich obserwatów :):)
    blog zapowiada się mega ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń